ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ - ΠΑΡΑΜΥΘΟΥΠΟΛΗ - ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΥΟ

ΠΑΡΑΜΥΘΟΥΠΟΛΗ - ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΥΟΣΜΟΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΚΟΡΔΕΛΙΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ

Διεύθυνση - ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ Διεύθυνση: ΝΥΜΦΑΙΟΥ 39 - ΕΥΟΣΜΟΣ Τ.Κ. - ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ Τ.Κ.: 56402
Περιοχή - ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ Περιοχή: Θεσσαλονίκη Κατηγορία - ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ Κατηγορία: ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ
Τηλέφωνο - ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ Τηλέφωνο: 2310770550 Fax - ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ Fax: -
Κινητό - ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ Κινητό: 6976408340 E-mail - ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ E-mail:
Υπεύθυνος - ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ Υπεύθυνος: ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ Τηλέφωνο υπεύθυνου - ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ Τηλέφωνο υπεύθυνου: -
Ιστοσελίδα - ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ Ιστοσελίδα:
Ο παιδικός σταθμός Παραμυθούπολη έχει ως στόχο την συμπλήρωση του έργου της οικογένειας για τη γενικότερη διαπαιδαγώγιση του νηπίου σε πλούσια προσαρμοσμένα στην ηλικία και στις αναγκές του παιδιού. 1) Να βοηθήσει το νήπιο να αποκτήσει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και στις ικανότητές του. 2) Να προωθήσει στην κοινωνικότητα, την αυτονομία του και τις αυξημένες ικανότητες, της συναισθηματικής προσαρμογής του παιδιού. 3) Να διειυρύνει και να εμβαθύνει τις γνώσεις του για το περιβάλλ...
Επισκέπτες: 14647

ΠΑΡΑΜΥΘΟΥΠΟΛΗ - ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΥΟΣΜΟΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΚΟΡΔΕΛΙΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ

ΠΑΡΑΜΥΘΟΥΠΟΛΗ - ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΥΟΣΜΟΣ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ ΚΟΡΔΕΛΙΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ

Ο παιδικός σταθμός Παραμυθούπολη έχει ως στόχο την συμπλήρωση του έργου της οικογένειας για τη γενικότερη διαπαιδαγώγιση του νηπίου σε πλούσια προσαρμοσμένα στην ηλικία και στις αναγκές του παιδιού.

1) Να βοηθήσει το νήπιο να αποκτήσει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και στις ικανότητές του.

2) Να προωθήσει στην κοινωνικότητα, την αυτονομία του και τις αυξημένες ικανότητες, της συναισθηματικής προσαρμογής του παιδιού.

3) Να διειυρύνει και να εμβαθύνει τις γνώσεις του για το περιβάλλον.

4) Να παρέχει στο νήπιο αισθητικές εμπειρίες.

5) Να αναπτύξει τις διανοητικές ικανότητες του παιδιού, παρέχοντας δυνατότητες έρευνας, παρατήρησης, ανάχυσης, σύνθεσης και δημιουργίας.

Το βασικότερο όμως είναι να κάνουμε τα παιδιά να νιώσουν στοργικά και οικία στο περιβάλλον του παιδικού σταθμού μας.